نام آگهی دهنده : مرتضوی
شماره تماس : ۰۲۱-۲۲۹۰۷۹۹۶
قیمت :
تاریخ ثبت : ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
تاریخ انقضا : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
آدرس :
ایمیل : worldtuv.mortazavi@gmail.com
تعداد بازدید : ۵۳۲
کلمات کلیدی :
ثبت وصدور گواهینامه های ایزو و آموزشی |
مدیریت کیفیت – رضایت مندی مشتری – راهنمایی هایی برای نظارت و اندازه گیری
ISO 10004
یکی از عناصر اصلی سازمان ها رضایت مشتریان از سازمان و محصولات آن می باشد.
بنابراین نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری امری ضروری برای سازمان ها می باشد.
اطلاعات بدست آمده از نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری به شناسایی فرصت ها برای بهبود استراتژی های سازمان ( راهبردها )، محصولات، فرآیندها و
ویژگی هایی که برای مشتریان با ارزش است و در خدمت اهداف سازمان می باشند، کمک می کند.
همچنین بهبود می تواند اعتماد مشتری و درنتیجه منافع تجاری و دیگر منافع را تقویت نماید.
ایزو 10004 راهنمایی برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری را فراهم می نماید.
راهنمایی های ارائه شده در استانداراد ایزو 10004 سازمان را برای ایجاد فرآیندهای موثر بر نظارت و اندازه گیری رضایت مشتری یاری می نماید.
...