نام آگهی دهنده : jahanpour
شماره تماس : ۸۸۶۳۲۶۸۳-۸۸۶۳۴۰۵۱
قیمت :
تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
تاریخ انقضا : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
آدرس : بزرگراه گمنام-میدان گلها-خیابان فتحی شقاقی غربی(به سمت گمنام)-پلاک143-واحد3
ایمیل : opr17.shaygan@gmail.com
وب سایت : www.shaygangroup.com
تعداد بازدید : ۱۲۳۴
کلمات کلیدی :
آموزش – کلاس آموزشی – کارگاه آموزشی – دوره آموزشی – آموزشگاه – دوره های مدیریتی – کلاس های آموزشی – تدریس خصوصی |
محتوای دوره – فرآیند آموزشی – سیستم آموزشی – مشاوره – فرآیند آموزش – صدور مدرک آموزشی – دوره آکادمی –نیازمندی آموزشی – آکادمی–برگزاری کلاس آموزشی – همایش – سمینار |
برنامه ریزی آموزشی – اهداف آموزش – مدیر آموزش دوره های آموزشی |
همایش |
سمینار |
سیستمهای مدیریت |
همایش های تخصصی |
دوره های درون سازمانی |
دوره های مدیریتی |
آموزش سیستم مدیریت کیفیت |
IQS ACADEMY |
سیستم رضایت مشتری |
میزان رضایت مشتری |
پایش رضایت مشتری – الزامات سیستم رضایت مشتری
|
نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری
بر مبنای استانداردهای بین المللی
10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO
هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی
فرآیند پایش، اندازه گیری و تحلیل رضایت مشتری و رسیدگی به شکایات
موضوعات و محتوای دوره :
رضایت مشتری و وفادارسازی، ضرورت ها و مزایا
تشریح انتظارات مشتریان و ضرورت های پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
آشنایی با الزامات استانداردهای بین المللی 10004 ISO و 10002 ISO
طراحی نظرسنجی منطقی، استاندارد و فراگیر
 ...