خدمات « خدمات بازرگانی «
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012
نام آگهی دهنده : سعید وزیری
شماره تماس : ۰۹۱۲۵۱۶۸۲۷۱
قیمت :
تاریخ ثبت : ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
تاریخ انقضا : ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
آدرس : تهران خیابان پاسداران روبروی بیمارستان لبافی نژاد
ایمیل : sa_vaziri@yahoo.com
وب سایت : sa_vaziri@yahoo.com
تعداد بازدید : ۴۳۹
کلمات کلیدی :
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 |
2012 |
خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012
ISO10004 : 2012 چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای و نظارت بر فرآیندهای اثر بخش و کارا در مورد پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان می باشد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004 : 2012
- فراهم آوردن منابع برای دسترسی به چارچوبی برای رضایتمندی مشتریان
- بالا بردن توانمندی سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان
- افزایش قابلیت سازمان برای پاسخگویی به نظرات مشتریان
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور و ارتباط مستمر و پویا با مشتریان
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مداوم فرآیند پایش و اندازه گیری
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- مشتری: فرد یا سازمانی که محصول یا خدمتی را دریافت می کند .
- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی ...